REKLAMACJE

REKLAMACJE  - UPRAWNIENIA Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ

Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych wad fizycznych i prawnych, chyba że z opisu Produktu wynika, że Produkt nie jest pełnowartościowy.

W przypadku wad Produktu Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta , zaś wobec Przedsiębiorców na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

Celem rozpatrzenia reklamacji Produktu:
- prześlij reklamowany Produkt, w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu na adres:


Glamoursy
Ul. MOKOTOWSKA 51/53
00-542 Warszawa


- opisz dokładnie wadę, datę jej powstania oraz swoje roszczenie. 
Możesz w tym celu pobrać formularz reklamacji.
- Zapakuj towar 
wraz z formularzem zwrotu i paragonem fiskalnym oraz wszystkimi innymi rzeczami - gratisami
Przed wysłaniem paczki prosimy o informację mailową na e-mail [email protected]. Jest to jednak wyłącznie rekomendacja, która może pomóc w procesie reklamacji.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej Produktu w terminie do 14 dni.

Informacja o rozparzeniu reklamacji zostanie przekazana Reklamującemu w szczególności poprzez dostarczenie mu wiadomości sms lub e-mail.

Reklamacji nie podlega: 

Prosimy pamiętać o tym, aby obuwie było wykorzystywane zgodnie z jego przeznaczeniem. Przypominamy, że obuwie wyjściowe nie jest właściwe do uprawiania sportu i turystyki, nie powinno być również używane jako obuwie robocze.

• naturalnego zużycia towaru 

- starcie spodów obuwia, 

- otarcia od elementów brokatowych- wewnętrze części obuwia

- zmechacenie sznurówek

- obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu),

- wytarcia wkładek i wyściółek, 

- odkształcenia spowodowane złym dopasowaniem obuwia do stopy, 

- starte czubki pięty obuwia,

- farbowanie, kolorowe skóry mogą farbować, wierzch i wnętrze obuwia np. czarne mogą ulec odbarwieniu w zależności od indywidualnych potrzeb PH ludzkiej skóry. 

otarcia od elementów brokatowych- wewnętrze części obuwia

- róznice w kolorze podeszwy, przebarwienia podeszwy

 • uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez Użytkownika i osoby trzecie: 

-obicia, 

-otarcia, 

-pękanie powłoki lakierowanej, 

-drobne powierzchniowe pękanie lica skóry lub powłoki kryjącej laminowanej w miejscach zgięcia buta, wykwity i ślady po przemoczeniu skóry zniszczenie, 

-przetarcie zapiętków od zakładania lub zdejmowania butów nierozsznurowanych, 

- zapadanie się pięty z powodu punktowego obciążenia podeszwy np. podczas kierowania samochodem, lub zakładania bez łyżki,

- noszenie obuwia niedokładnie/luźno zasznurowanego, co w konsekwencji powoduje przetarcie zapiętków,

- przebarwienia naklejki z logiem na pięcie pod wpływem potu lub jej wytarcie,

- odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia),

- starte czubki pięty obuwia 

- różnicę w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skór

• uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,

• naturalnych zmian materiału, z którego towar został wyprodukowany,

• uszkodzeń spowodowanych praniem towaru,

Dopasowanie obuwia do wymiaru stóp leży po stronie Użytkownika.

 

Reklamacja uważana jest za poprawną, jeśli reklamowany towar jest kompletny oraz spełnia podstawowe zasady higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi (w szczególności Kodeks cywilny art. 556-576).

 

WYMIANY

Sklep internetowy www.glamoursy.pl umożliwia Klientowi wymianę zakupionego towaru, w ciagu 14 dni wymiana dotyczy obuwia, które nie było robione wg. specjalnych wytycznych klienta.

W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu zgodnego z zamówieniem towaru i odpowiadającego treści zawartej umowy (towar pełnowartościowy) stwierdzi, że chce wymienić towar - Klient ma prawo wymienić zakupiony towar na inny o tej samej wartości. Klient musi skontaktować się za pomocą e-mail [email protected] i ustalić warunki wymiany. Następnie wydrukować formularz WYMIANA TOWARU i dołączyć do odsyłanego towaru.

Odesłać obuwie na adres: Glamoursy, Ul. Mokotowska 51/53, 00-542 Warszawa

ZWROTY

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy w terminie, 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, jeśli towar nie był przez Klienta modyfikowany „ personalizowany” ( np. zmiana koloru skóry, dodanie ocieplenia)

W terminie 14 dni odesłać towar.

Zamówienia indywidualne „PERSONALIZACJA” nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Szanujemy czas każdej naszej Klientki, jak również czas naszych POLSKICH RZEMIEŚLNIKÓW!

Wykonanie jednej pary pochłania kilkadziesiąt godzin pracy rzemieślnika i wymaga lat praktyki.

Wystarczy:

  • Wypełnić formularz zwrotu
  • Zapakować towar wraz z formularzem zwrotu wszystkimi innymi rzeczami - gratisami , jeśli był
  • wystawiony( nie ma potrzeby drukowania faktury elektronicznej),
  • Odesłać na adres: Glamoursy, Ul. Mokotowska 51/53, 00-542 Warszawa

Przed wysłaniem paczki ze zwrotem poinformuj nas o zwrocie przez e-mail [email protected]

Bezpośrednie koszty odesłania Produktów ponosi Klient.

Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia towaru przed wysyłką (produkt powinien zostać zapakowany w taki sam sposób w jaki został dostarczony)

Pieniądze zostaną zwrócone w takiej formie w jakiej zostały do nas przelane (BLIK, PayPal, PayPo, tradycyjny przelew itd.)

Pobierz formularz zwrotu