REKLAMACJE - UPRAWNIENIA Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych wad fizycznych i prawnych, chyba, że z opisu Produktu wynika, że Produkt nie jest pełnowartościowy.
W przypadku wad Produktu Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta , zaś wobec Przedsiębiorców na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
Reklamacji nie podlega:
Prosimy pamiętać o tym, aby obuwie było wykorzystywane zgodnie z jego przeznaczeniem. Przypominamy, że obuwie wyjściowe nie jest właściwe do uprawiania sportu i turystyki, nie powinno być również używane jako obuwie robocze.
- naturalnego zużycia towaru
- starcie spodów obuwia,
- otarcia od elementów brokatowych - wewnętrze części obuwia
- zmechacenie sznurówek
- obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu),
- wytarcia wkładek i wyściółek,
- odkształcenia spowodowane złym dopasowaniem obuwia do stopy,
- starte czubki pięty obuwia,
- farbowanie, kolorowe skóry mogą farbować, wierzch i wnętrze obuwia np. czarne mogą ulec odbarwieniu w zależności od indywidualnych potrzeb PH ludzkiej skóry.
- różnice w kolorze podeszwy, przebarwienia podeszwy
- uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez Użytkownika i osoby trzecie:
- obicia,
- otarcia,
- pękanie powłoki lakierowanej,
- drobne powierzchniowe pękanie lica skóry lub powłoki kryjącej laminowanej w miejscach zgięcia buta, wykwity i ślady po przemoczeniu skóry,
- przetarcie zapiętków od zakładania lub zdejmowania butów nierozsznurowanych,
- zapadanie się pięty z powodu punktowego obciążenia podeszwy np. podczas kierowania samochodem, lub zakładania bez łyżki,
- noszenie obuwia niedokładnie/luźno zasznurowanego, co w konsekwencji powoduje przetarcie zapiętków,
- przebarwienia naklejki z logiem na pięcie pod wpływem potu lub jej wytarcie,
- odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia),
- starte czubki pięty obuwia
- różnicę w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skór
- uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,
- naturalnych zmian materiału, z którego towar został wyprodukowany,
- uszkodzeń spowodowanych praniem towaru,
Dopasowanie obuwia do wymiaru stóp leży po stronie Użytkownika.
Reklamacja uważana jest za poprawną, jeśli reklamowany towar jest kompletny oraz spełnia podstawowe zasady higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty( także podeszwa), bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy.
Celem rozpatrzenia reklamacji Produktu:
- prześlij reklamowany Produkt, w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu na adres:
Glamoursy
Ul. MOKOTOWSKA 51/53
00-542 Warszawa
Z dopiskiem na kartonie „Reklamacja”
- opisz dokładnie wadę, datę jej powstania oraz swoje roszczenie. Możesz w tym celu pobrać formularz reklamacji, jeśli nie masz możliwości wydrukowanie formularza, prosimy o odręcznie wypisaną kartkę.
- Zapakuj towar wraz z formularzem zwrotu i paragonem fiskalnym oraz wszystkimi innymi rzeczami - gratisami
- Jeśli chcesz skonsultować swoją reklamację przed wysłaniem paczki prosimy o informację mailową na e-mail [email protected]. Jest to jednak wyłącznie rekomendacja, która może pomóc w procesie reklamacji.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej Produktu w terminie do 14 dni.
Informacja o rozparzeniu reklamacji zostanie przekazana Reklamującemu w szczególności poprzez dostarczenie mu wiadomości sms lub e-mail.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi (w szczególności Kodeks cywilny art. 556-576).