Data obowiązywania 17 lutego 2024

§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

Kliknij i pobierz w formacie PDF

1.Niniejszy dokument określa warunki sprzedaży oraz świadczenia usług w ramach sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.glamoursy.pl, zwanego dalej „sklepem” przez Katarzynę Kapuste-Paziewską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Glamoursy Katarzyna Kapusta- Paziewska, ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 H/174, 02-972 Warszawa, NIP: 7981436107 na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2. Logo firmy Glamoursy® jest prawnie chronione (zgodnie z artykułem 120 Ustawy o Prawie własności przemysłowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 ze zm.) nie może być używane bez zgody właściciela. Nielegalne wykorzystywanie zastrzeżonego znaku towarowego w tym zdjęć ze strony jest naruszeniem prawa.

3 Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronach internetowych Sklepu, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili, oraz jest udostępniany Klientowi po zawarciu umowy w sposób umożliwiający dostęp do niego w przyszłości.

4.Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

5. W każdej sprawie związanej z zakupem skontaktujesz się z nami pod adresem [email protected] lub numerem telefonu 573 144 791

6. Sprzedawca utworzył punkt kontaktowy Usługodawcy. Możesz z nami skontaktować się elektronicznie pod adresem: [email protected]. Punkt kontaktowy ma na celu komunikację w sprawa Treści, udostępnianych przez Użytkowników w zakresie ich legalności i zgodności z zasadami korzystania ze Sklepu. Na wszystkie zgłoszenia odpowiemy w ciągu 5 dni roboczych. Szczegóły działania w zakresie uczynienia zadość nowym przepisom, znajdziesz poniżej.

7.Dla potrzeb interpretacji Regulaminu, poniższe postanowienia oznaczają:

  • Regulamin - niniejszy dokument, określający prawa i obowiązki Klienta praz zarazy zawierania umów sprzedaży, świadczenia usług elektronicznych, przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu. Regulamin udostępniany jest bezpłatnie a Klient ma możliwość jego utrwalania, odtwarzania za pomoc systemu teleinformatycznego.
    • Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
    • Formularz zamówienia – udostępniony w Sklepie internetowym interaktywny formularz umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia;
    • Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca Umowę sprzedaży;
    • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.);
    • Konto – wyodrębniona cześć Sklepu internetowego, usługa elektroniczna, poprzez którą należy rozumieć przydzielone indywidualnie login i hasło, umożliwiające logowanie się do serwisu;
    • Konsument – osoba fizyczna, która za pośrednictwem Sklepu korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną lub zawiera umowę sprzedaży w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. konsument w rozumieniu art. 22(1) kc.
    • Przedsiębiorca na prawach Konsumenta- osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, ujawnionego w CEIDG;
    • Produkt – towar prezentowany w Sklepie internetowym, będący rzeczą ruchomą, przeznaczony do sprzedaży;
    • Cena - wynagrodzenie określone w polskich złotych, widniejące wraz z opisem przy każdym produkcie. Cena podana w Sklepie jest mną brutto, czyli zawiera podatek VAT. Zapłata ceny jest warunkiem przeniesienia własności Produktu na Klienta w ramach zawiera jen ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży. Co do zasady Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba, że ustalono inaczej.
    • Najniższa cena w okresie ostatnich 30 dni - najniższa Cena, w jakiej produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
    • Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
    • Regulamin – niniejszy dokument;
    • Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu internetowego;
    • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    • Punkt kontaktowy - sposób umożliwiający kontakt elektroniczny organami państwa członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych oraz z Użytkownikami.
    • Sklep internetowy – serwis prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem www.glamoursy.pl
    • Sprzedawca - Katarzyna Kapusta-Paziewska, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Glamoursy Katarzyna Kapusta- Paziewska, ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 H/174, 02-972 Warszawa, NIP: 7981436107
    • Usługa hostingu - To usługa polegająca na przechowywaniu treści przekazanych przez Użytkownika na podstawie jego żądania.
    • Dostawca usługi hostingi - Sprzedawca Katarzyna Kapusta-Paziewska, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Glamoursy Katarzyna Kapusta- Paziewska, ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 H/174, 02-972 Warszawa, NIP: 7981436107
    • Użytkownik – każdy pojedynczy użytkownik sieci Internet, korzystający z Usług elektronicznych świadczonych w Sklepie internetowym;
    • Treść - wypowiedź Użytkownika, która może przybrać postać tekstu, zdjęcia, grafiki lub inną formę, która została zamieszczona przez Użytkownika na stronie SKlepu internetowego.
    • Treść nielegalna - treść, która jest niezgodna. Prawem Unii Europejskiej lub z prawem państwa członkowskiego UE, w tym w szczególności obrazy niegodziwego traktowania dzieci w celach seksualnych, materiały prywatne udostępniane bez zgody osoby uprawnionej do danego materiału, treści mające na celu sprzedaż produktów podrobionych lub niespełniających wymogów w swojej dziedzinie lub naruszających interesy konsumentów, materiały o charakterze stalkingu (cyberstalking), treści naruszające prawa autorskie osób trzecich.
    • Treść niezgodna z warunkami korzystania ze Sklepu - treść zakłócająca funkcjonowanie Sklepu, nieprawdziwa, nieaktualna, naruszające zasady współżycia społecznego. Warunki korzystania ze sklepu zostały określone w niniejszym Regulaminie i regulują stosunki pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem.
    • Moderacja - działania, mające na celu wykrywanie i zwalczanie Treści niezgodnych z warunkami korzystania ze Sklepu lub Treści nielegalnych, które mogą być przekazane przez Użytkowników. Działania Sprzedawcy mogą prowadzić do ograniczenia widoczności Treści i jej dostępności nawet poprzez usunięcie Treści. Sprzedawca ma prawo również do wyciągnięcia konsekwencji wobec Użytkownika w szczególności przez usunięcie jego Konta.
    • Umowa sprzedaży – zawarta w wyniku Zamówienia między Klientem a Sprzedawcą, umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
    • Usługi elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 poz. 344 ze zm.);
    • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.),
    • Zamówienie – złożone za pośrednictwem elektronicznego Formularza zamówienia, oświadczenie Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Produktu prezentowanego w Sklepie internetowym,
    • Koszyk - usługa elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy Produktów,
    • Umowa sprzedaży - umowa zawierana pomiędzy Sprzedawać i Klientem za pośrednictwem sklepów. Ramach której Klient zobowiązuje się do zapłaty określonej ceny, a Sprzedawać do wydania produktu. Umowa o świadczenie usług elektronicznych - umowa, której przedmiotem jest świadczenie wymienionych usług, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
    • Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
    • Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
    • Wymagania techniczne - minimalne wymagania, których spełnienie jest warunkiem do korzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży:
      • sprzęt z dostępem do internetu, jak w szczególności komputer stacjonarny, laptop, tablet;
      • dostęp do internetu;
      • dostęp do posty e-mail;
      • dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej.
    • Promocja - inne od standardowych warunki sprzedaży, określone przez Sprzedawcę w Sklepie, np. obniżka ceny
  • Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki i zasady każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu lub określone w odrębnym regulaminie.
  • Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  • W ramach Sklepu umowy zawierane są w języku polskim.

§2. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

1 W celu korzystania ze Sklepu internetowego konieczne jest spełnienie przez system teleinformatyczny Użytkownika następujących wymagań:

  • komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • standardowa przeglądarka internetowa
  • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,
  • program do odczytu i zapisywania plików formatu PDF

2. Korzystanie z Usług elektronicznych, może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Zaleca się Użytkownikowi stosowanie właściwych środków technicznych, które zminimalizują ich wystąpienie.

3.Sprzedawca informuje, że w Sklepie wykorzystywane są mechanizmy plików cookies. Zasady ich wykorzystania reguluje Polityka cookies dostępna na stronie internetowej Sklepu.

4.Zakazane jest dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

5. Osoby korzystające z Usług oraz zawierające Umowę sprzedaży w imieniu innej osoby powinny posiadać w tym zakresie stosowne umocowanie. Akceptując Regulamin osoba, o której mowa w zdaniu poprzednim oświadcza, że posiada umocowanie do korzystania z Usług i/lub do zawarcia Umowy sprzedaży pochodzące od osoby, w imieniu której jest zawierana umowa.

6. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

7.Użytkownik zobowiązany jest korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz ogólnie przyjętymi w sieci Internet zasadami.

8 Klient nie jest upoważniony do udostępniania loginu i hasła innym osobom.

9. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią regulaminu przed dokonaniem zakupów. Akceptacja przedstawionych zasad, zawartych w regulaminie jest warunkiem koniecznym do dokonania zakupów w Sklepie.

§3. USŁUGI ELEKTRONICZNE

1 Sprzedawca umożliwia Użytkownikom korzystanie z następujących bezpłatnych Usług elektronicznych: Konta, Formularza zamówienia.

2. W celu rozpoczęcia korzystania z usługi prowadzenia Konta konieczna jest uprzednia Rejestracja w Sklepie internetowym, która następuje poprzez wypełnienie i przesłanie Sprzedawcy formularza rejestracyjnego dostępnego na stronach internetowych Sklepu.

3 Umowa o prowadzenie Konta zawarta jest z chwilą otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia Rejestracji na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać umowę, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia Sprzedawcy lub skorzystania z przycisku „usuń Konto”.

4. Sprzedawca udostępnia Formularz zamówienia umożliwiający dokonanie zakupu Produktów prezentowanych w Sklepie. Usługa udostępnienia Formularza zamówienia świadczona jest przez czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania Formularza zamówienia do Sprzedawcy, po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu.

5 Sprzedawca będzie świadczył usługę utrzymania Konta przez okres conajmniej roku od dnia dokonania rejestracji.

6. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług elektronicznych w trybie natychmiastowym.

7. Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, a związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego www.glamoursy.pl klient może złożyć na adres mailowy: [email protected]. Złożona w ten sposób reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.

§4. SPRZEDAŻ PRODUKTÓW

1 Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, o ile Sprzedawca nie oznaczył ich jako niepełnowartościowe.

2 Każdy Produkt dostępny w Sklepie posiada opis. Opis Produktu wskazuje każdorazowo na podstawowe cechy i specyfikację Produktu, w szczególności rodzaj, cenę.

3 Produkty dostępne w Sklepie powinny być używane w sposób zgodny z informacją zawartą w opisie Produktu lub w informacji umieszczonej na Produkcie lub dołączonej do Produktu.

4 Ceny Produktów prezentowanych w Sklepie są cenami brutto i zawierają wszystkie składniki w tym podatek VAT. Cena Produktu nie zawiera kosztów jego dostawy, chyba że wyraźnie tak zaznaczono w jego opisie.

5. W przypadku zastosowania promocji w zakresie produktów, Sprzedawca oznaczy dany Produkt, jako Produkt w Cenie Promocyjnej. Obok ceny promocyjnej zostanie wskazana najniższa cena, w której Produkt był dostępny w okresie ostatnich 30 dni.

6. Informacje o Produktach prezentowane w Sklepie internetowym nie stanowią oferty, a zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

7. Zdjęcia i opisy Produktów zamieszczone w Sklepie mają charakter poglądowy. Zdjęcia i opisy Produktów obrazują w sposób demonstracyjny właściwości, wygląd i parametry użytkowych Produktu. Wygląd Produktu na fotografiach prezentowanych w Sklepie może różnić się w niewielkim stopniu od wyglądu Produktu będącego przedmiotem Umowy sprzedaży. Różnice w wyglądzie Produktów mogą wynikać z przyczyn technicznych związanych z urządzeniem, za pomocą którego Klient korzysta ze Sklepu.

8. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.glamoursy.pl i dokonać wyboru produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

9. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie. W celu złożenia Zamówienia należy poprawnie wypełnić Formularz zamówienia.

10. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.

11. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.

12. Rejestracja w serwisie nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.

13. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

  • przedmiotu zamówienia,
  • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
  • wybranej metody płatności,
  • wybranego sposobu dostawy,

14. W przypadku Klientów, będących Przedsiębiorcami i Przedsiębiorcami na prawa konsumenta, celem wystawienia faktury konieczne jest również podanie numeru NIP.

15. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.

16. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę Klienta zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego Produktów. Klient otrzymuje automatycznie potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia do systemu teleinformatycznego Sprzedawcy.

17. Sprzedawca przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty Klienta i z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Produktów.

18.Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

19. Jeśli Sprzedawca umożliwi na stronie Sklepu zapoznanie się z opiniami innych Klientów, Sprzedawca podejmie kroki, które pozwolą na zweryfikowanie czy opinie są rzetelne i napisane przez rzeczywistych Klientów Sklepu. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie opinii.

§5. PŁATNOŚCI

1. Płatność za Produkt w Sklepie internetowym odbywa się za pomocą :

  • przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą za pośrednictwem „PayU” „PayPal”, „Przelewy24”, „PayPo”( system odroczonej płatności)- lista dostępnych banków widoczna jest podczas składania zamówienia
  • płatność gotówką za pobraniem (płatność przy odbiorze)
  • przelewem tradycyjnym - przy dokonywaniu przelewu Klient powinien użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności, przelewu należy dokonać na poniższe dane:

    Glamoursy Katarzyna Kapusta-Paziewska
    ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 H/174
    02-972 Warszawa

    Bank MBank
    numer rachunku bankowego: 32 1140 2004 0000 3102 7554 4631

    Konto walutowe EURO:
    89 1140 2004 0000 3512 0703 9938

    Konto walutowe USD:
    45 1140 2004 0000 3712 0701 8031

2. W przypadku dokonania wyboru jako sposobu zapłaty przelewu tradycyjnego, przelew należności dotyczący danego Zamówienia powinien zostać dokonany w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku niedokonania płatności w powyższym terminie Zamówienia zostanie anulowane i nie będzie realizowane. Dniem dokonania płatności jest dzień zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedawcy

§6. CENA PRODUKTÓW

1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i zawiera podatki, w tym podatek od towarów i usług (cena brutto).

2. Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych właściwościach Produktu dostępne są w Sklepie i zamieszczone przy prezentowanym Produkcie.

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w Koszyku w podsumowaniu Zamówienia w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wycofania oraz wprowadzania nowych Produktów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienie/a, które zostało złożone przed datą wejścia w życie, którejkolwiek ze zmian, o której mowa powyżej.

5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian cen Produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania promocji, rabatów i wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie wpływa na Zamówienia złożone przed zmianą ceny, warunków promocji, rabatów lub wyprzedaży. Czas akcji promocyjnych jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się. Promocje, rabaty i wyprzedaże obowiązują w okresie i na warunkach wskazanych każdorazowo w opisie danego Produktu w Sklepie. Promocja, rabat lub wyprzedaż trwa do godziny 23:59 ostatniego dnia ich obowiązywania. Ceny promocyjne, rabatowe lub wyprzedażowe są uwzględniane i obowiązują wyłącznie w odniesieniu do Produktów zamawianych za pośrednictwem Sklepu.

6. Klient może przeglądać Produkty według ich kategorii lub korzystając z wyszukiwarki.

7.Realizacja Zamówienia jest możliwa pod warunkiem dostępności Produktu w Sklepie.

§7. DOSTAWA

1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Czas Realizacji Zamówienia wynosi 15 dni roboczych niezależnie od ilości zakupionych produktów. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po: – przelew bankowy – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę, – płatność przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą , bądź za pobraniem – po potwierdzeniu otrzymanym przez Sprzedawcę od operatora płatności.

3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań aby termin realizacji i wysyłki zamówienia był jak najszybszy.

4. Po ww. czasie realizacji zamówienia, towar wydawany jest przewoźnikowi. Termin wysłania przez nas zamówienia wynosi do 2 dni roboczych liczonych od momentu skompletowania i nadania Zamówienia przez Sprzedawcę (zakończenia Czasu Realizacji Zamówienia).

5. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przy pomocy firmy kurierskiej, InPost , paczkomat Inpost.

6. Koszty dostawy są dokładnie określone podczas składania zamówienia i widoczne pod listą wybranych produktów. Całość zapłaty klienta stanowi suma ceny wszystkich zamówionych produktów i kosztu dostawy.

7. Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Unii Europejskiej oraz poza Unią Europejską.

8. Możliwy jest także osobisty odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

9. Czas trwania dostawy po odebraniu przesyłki przez przewoźnika zależny jest od rodzaju wybranego przez klienta sposobu dostawy i określana jest przez regulaminy poszczególnych przewoźników.

10. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi potwierdzenia na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia lub specyfikacji Zamówienia lub paragonu lub faktury VAT.

§8. UPRAWNIENIA Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ

1.Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych wad fizycznych i prawnych, chyba że z opisu Produktu wynika, że Produkt nie jest pełnowartościowy.

2.Przed odebraniem przesyłki z zakupionym Produktem Klient powinien sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki, a następnie kontaktu ze Sprzedawcą, w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

3. W przypadku wad Produktu Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta , zaś wobec Przedsiębiorców na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

4. Celem rozpatrzenia reklamacji Produktu, Klient przesyła do Sprzedawcy reklamowany Produkt, w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu. Posiadanie dowodu zakupu nie jest jednak warunkiem niezbędnym do prawidłowego zgłoszenia reklamacji. Zaleca się dokładne opisanie rodzaju wady, daty jej powstania, a także żądania Klienta w tym zakresie. Przed wysłaniem paczki Sprzedawca prosi o informację mailową na e-mail [email protected]. Jest to jednak wyłącznie rekomendacja, która może pomóc w procesie reklamacji.

6. Konsument powinien określić swoje roszczenie. Konsument ma prawo żądać naprawy lub wymiary Produktu, który jest niezgodny z Umową.

7. Jeśli żądanie Klienta wiązałoby się z nadmiernymi kosztami lub jest niemożliwe, Sprzedawać może dokonać wymiany, gdy Konsument żądał naprawy, lub dokonać naprawy, gdy Klient żądał wymiany. Jeśli żadne z ww. roszczeń nie jest możliwe do spełnienia, Sprzedawca ma prawo odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z Umową..

8. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej Produktu w terminie do 14 dni.

9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Reklamacji, Sprzedawca dokonuje naprawy w rozsądnym czasie, od czasu gdy Sprzedawca został poinformowany o niezgodności towaru z Umową. Koszty naprawy lub wymiany obciążają Sprzedawcę.

10. Towar, będący przedmiotem reklamacji zostanie odebrany przez Sprzedawcę na jego koszt.

11. Jeśli Konsument zmontował Produkt przed ujawnieniem się wad, musi on dokonać ewentualnego demontażu i ponownego montażu na swój koszt.

12. Klient, będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, gdy Produkt jest niezgodny z Umową, a Sprzedawca odmówił spełnienia roszczeń Klienta lub nie doprowadził Produktu wadliwego do zgodności z umową na zasadach opisanych powyżej. Klient ma prawo skorzystać z tego prawa również wtedy, gdy pomimo próby doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, nadal występuje.

13. Klient, będący Konsumentem ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeśli wada Produktu jest na tyle istotna, że uzasadnia to obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy bez skorzystania z prawa żądania wymiany lub naprawy Produktu lub z oświadczenia Sprzedawcy wynika, iż nie jest on w stanie doprowadzi Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym terminie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

14. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, Sprzedawca odeśle Produkt Konsumentowi oraz dokona zwrotu części ceny. Część ceny Produktu podlegająca zwrotowi jest ustalana w takiej proporcji do ceny Produktu wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

15. Konsument jest zobowiązany podać Sprzedawcy pełne i dokładne dane niezbędne do wysłania przez Sprzedawcę Produktu bez wad lub zwrotu ceny Produktu (poprawny adres na który ma być wysłany Produkt lub poprawne dane dotyczące rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew). Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku gdy z powodu podania przez Konsumenta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego, (i) przesłanie Produktu wolnego od wad lub dokonanie zwrotu ceny nie będzie możliwe, (ii) dojdzie do opóźnienia w tym zakresie (iii), zwrot ceny zostanie dokonany na rachunek bankowy nienależący do Konsumenta albo (iv) Produkt wolny od wad zostanie przesłany na adres nienależący do Konsumenta.

15. Sprzedawca nie odpowiada za wady Produktu, gdy Konsument w chwili zawarcia Umowy sprzedaży o tej wadzie wiedział.

16. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Polski. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Polski prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego.

17. Konsument może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy Produktu niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji producenta. W przypadku, gdy Produkt jest objęty gwarancją, informacja na ten temat każdorazowo znajdzie się w opisie Produktu w Sklepie. Szczegółowe warunki wykonywania uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa w niniejszym ustępie, znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączanej do Produktu objętego przedmiotową gwarancją.

18. Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:

  • listownie, na adres: : Sklep Internetowy Glamoursy ul. Mokotowska 51/53, 00-542 Warszawa,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
  • Przykładowy wzór formularza reklamacji z rękojmi można pobrać ze strony sprzedawcy.

§9. ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: Sklep Internetowy Glamoursy ul. Mokotowska 51/53, 00-542 Warszawa, aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Klientowi prawa do odstąpienia od umowy nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia do którego, dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych rzeczy pomniejszonych o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu.

5. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, czyli koszty przesłania Towaru do Sprzedawcy.

6. Skutki odstąpienia od umowy:

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności w związku z realizacją zamówienia i dostarczenia Zamówienia do Klienta, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia od dnia zwrotu Produktu.
  • Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument jak i przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  • Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem lub przedsiębiorcom na prawach konsumenta, w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta)
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to:

    Glamoursy sklep internetowy
    Ul. Mokotowska 51/53
    00-542 Warszawa

  • Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać ze strony sprzedawcy.

§10. PRAWO WYMIANY PRODUKTU

1. Niezależnie od postanowień pkt. 8 i 9 Regulaminu Klient ma możliwość wymiany Produktu (które nie było robione wg. specjalnych wytycznych klienta) na inny Produkt dostępny w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta Produktu bez podania przyczyny.

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie skontaktowanie się z Sprzedawcą za pomocą e-mail [email protected] . Następnie konsument winien wydrukować formularz WYMIANA TOWARU i dołączyć do odsyłanego towaru. W formularzu Wymiany konsument wskazuje chęć wymiany na inny rozmiar bądź model wskazując rozmiar właściwy. Oświadczenie wraz z produktem powinno zostać wysłane pisemnie na adres:

Glamoursy sklep internetowy
Ul. Mokotowska 51/53
00-542 Warszawa

3. Wymiana może zostać dokonana na inny Produkt o cechach określonych przez Klienta pod warunkiem jego dostępności w Sklepie Internetowym. W wypadku różnicy w cenie pomiędzy Produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, odpowiednio Klient będzie obowiązany do dopłaty różnicy albo Sprzedawca do jej zwrotu. Produkt wymieniany w tym trybie powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

4. Koszt odesłania wymienianego Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient. Koszt wysłania nowego Produktu do Klienta ponosi Kupujący. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić Produkt niezwłocznie, nie później niż terminie czternastu dni od dnia otrzymania wymienianego Produktu przez Sprzedawcę.

§11. ZASADY PUBLIKOWANIA TREŚCI PRZEZ UŻYTKOWNIKA I DALSZYCH DZIAŁAŃ PO STRONIE SPRZEDAWCY

1. Treści udostępniane przez Użytkownika na stronie Sklepu podlegają przechowywaniu i innym działa lnom Sprzedawcy na podstawie zapisów niniejszego Regulaminu.

2. Moderowanie treści udostępnionych przez Użytkownika, odbywa się przez Sprzedawcę w sposób proporcjonalny do informacji w nich zawarty/ Sprzedawca zobowiązuje się podchodzić Treści obiektywnie i z należytą starannością uwzględnić prawnie uzasadnione interesy wszystkich. Treści nie są moderowane automatycznie.

3. Sprzedawca poinformuje Użytkownika udostępniającego Treść o moderacji, jeśli posiada dane, umożliwiające taki kontakt, uzasadniając jednocześnie podstawy swojego działania.

4. W przypadku udostępnienia treści nielegalnych, Sprzedawca niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji, doprowadzi do usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do tej Treści.

5. Jeśli Użytkownik udostępni Treść niezgodną z warunkami korzystania ze sklepu, Sprzedawca może zwrócić się do niego z żądaniem do samodzielnej moderacji udostępnionej Treści.

6. Użytkownik zobowiązany jest do niedostarczania Treści bezprawnych, nielegalnych, zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym oraz Treści niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu.

7. Użytkownik zobowiązany jest do:

  • niepublikowania Treści bezprawnych, nieleganych, które są zabronione przepisami prawa, w tym, naruszające dobra osobiste osób trzecich;
  • niewprowadzania danych niezgodnych ze stanem faktycznym;
  • niepublikowania Treści niezgodnych z zasadami sklepu;
  • podania danych niezbędnych do realizacji Umowy (np. dane w formularzach) wyłącznie zgodnych ze stanem faktycznym oraz aktualizowania ich;
  • niedostarczania Treści, które byłyby niezgodne z prawem w tym naruszały prawa autorskie osób trzecich lub dobra osobiste osób trzecich;
  • korzystania ze Sklepu w sposób taki, aby nie zakłócać jego funkcjonalności
  • korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z zasadami życia społecznego i zasadami obowiązującymi w przepisach prawa
  • nieingerowania w sposób nieuprawniony w Treści udostępniane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
  • powstrzymania się od jakichkolwiek prób wejścia w posiadanie informacji, nieprzeznaczonych dla Użytkowników.
  • niezamieszczania jakiejkolwiek informacji, która mogłaby zostać uznana za ofertę handlową, a nie była zamawiana przez Sprzedawcę

8. Użytkownikowi przysługuje odwołanie od decyzji Sprzedawcy w sprawie zgłoszenia o Treściach nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania ze sklepu.

9. Użytkownik wnosi odwołanie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Użytkownika decyzji.

10. Odwołanie należy wnieść elektronicznie na adres: [email protected], zawierając w nim szczegółowy opis nieprawidłowości postępowania Sprzedawcy wraz z uzasadnieniem oraz wskazanie konsekwencji działań podjętych przez Sprzedawcę.

11. Odwołanie zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych od dnia jego otrzymania od Użytkownika. Decyzja podjęta w tym zakresie będzie stanowiła decyzję ostateczną.

12. Decyzją Sprzedawcy może on:

  • ograniczyć widoczność Treści;
  • usunąć Treść;
  • zawiesić, ograniczyć lub usunąć Konto Użytkownika;
  • uniemożliwić płatności dla Użytkownika, który zamieścił daną Treść;
  • zawiesić, ograniczyć lub zaprzestać świadczenia usługi na rzecz Użytkownika.

§12 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

  • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
  • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
  • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

2. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej www.polubowne.uokik.gov.pl.

  • Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§13. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

1. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także wzorców, formularzy, logotypów zdjęć zamieszczonych na stronie Sklepu (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych w Sklepie, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy.

2. Produkty świadczone przez Sprzedawcę, które dostępne są w Sklepie stanowią własność intelektualną Sprzedawcy, są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej.

3. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.glamoursy.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

§14. ZMIANY REGULAMINU

1.Sprzedawca ma prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, za które uważa się w szczególności zmianę przepisów prawa. Zamówienia przyjęte do realizacji przed wejściem w życie zmian w Regulaminie są realizowane na zasadach dotychczasowych. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.

3. Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić o wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu.

  • wszystkich Użytkowników, poprzez informacje na stronie głównej Sklepu internetowego oraz
  • Użytkowników posiadających Konto, za pośrednictwem wiadomości e-mail, na podany przez niech adres.

4. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.

§15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy kodeks cywilny. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod na stronie internetowej Sklepu.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Katarzyna Kapustą-Paziewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Glamoursy Katarzyna Kapusta- Paziewska, ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 H/174, 02-972 Warszawa, NIP: 7981436107 a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę podmiotu prowadzącego sklep internetowy.

4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.