1. W ramach Sklepu internetowego www.glamoursy.pl mogą być prezentowanie opinie klientów Sklepu, które zakupiły towar w Sklepie.
  2. Opinie w Sklepie mogą pojawiać się w różnych miejscach Sklepu i na różnych podstronach w tym np. na karcie Produktu.
  3. Sklep może odsyłać również do zewnętrznych narzędzi czy serwisów, prezentujących opinie klientów np. fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie lub wizytówki Google.
  4. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami Sklepu. W tym celu podejmowane są uzasadnione i proporcjonalne działania, m.in: sprawdza cyklicznie, czy dana opinia pochodzi od klienta Sklepu.
  5. Sprzedawca nie jest zobowiązany publikować opinii w Sklepie i jest uprawniony do ich usuwania w przypadku, gdy według niego jest to uzasadnione.
  6. Sprzedawca kontaktuje się z autorami opinii, które są dla Sprzedawcy niezrozumiałe lub ma podejrzenia, iż nie pochodzą od klientów Sklepu. Jeśli Sprzedawca nie jest w stanie zweryfikować Podmiotu, wystawiającego opinię, nie publikuje jej na stronie.
  7. Osoba, która pozostawiła opinię, która nie została opublikowana albo została usunięta przez Sprzedawcę ma możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia przyczyn. Kontakt możliwy jest pod adresem: [email protected]
  8. Sprzedawca nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych czy barterowych. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania nieprawdziwych opinii w celu promowania Produktów, dostępnych w sklepie www.glamoursy.pl