REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Glamoursy.pl

1) Informacje o przedsiębiorcy:

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie sklepu internetowego działającego pod adresem www.glamoursy.pl jest firma A&P Moccs z siedzibą w Warszawie ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174, wpisany do rejestru CEIDG z numerem NIP: 07981436107.

2) Założenia ogólne:

Zamówienia internetowe odbywają się zgodnie z poniższym regulaminem w myśl o ustawie praw konsumenta z dnia 25 grudnia 2014 r.

Prosimy o zapoznanie się z jego treścią, gdyż robiąc u nas zakupy, akceptujesz regulamin.

Adres pocztowy (dotyczy: zwrotów, wymian i reklamacji) A&P Moccs, ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174, 02-972 Warszawa.

Adres poczty elektronicznej: kontakt@glamoursy.pl

3) Zamówienia:

Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej: www.glamoursy.pl

Ceny w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Sprzedaż odbywa się w walucie polskiej PLN. W przypadku wysyłek zagranicznych akceptujemy walutę EURO. Do każdego zrealizowanego zamówienia Kupujący otrzymuje dokument potwierdzający zakupy w naszym sklepie internetowym.

Podanie adresu dostawy, numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.

Dane Kupującego powinny umożliwić Sprzedawcy należyte wykonanie obowiązków wynikających z umowy sprzedaży na odległość.

Jeśli nastąpi błąd ze strony Kupującego wszelkie koszty przewozu oraz inne uzasadnione koszty, które zostały poniesione przez Sprzedawcę przechodzą na Kupującego.

Prosimy o staranne i rzetelne wypełnienie formularza.

O realizacji zamówienia Klient jest informowany drogą mailową lub telefoniczną.

Zawartość strony internetowej: www.glamoursypl w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego, nie stanowi oferty. Zatem w przypadku, gdy towar jest niedostępny, niezwłocznie informujemy Klienta o tym fakcie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

W tej sytuacji proponujemy:

- anulowanie zamówienia,

- wybór innego produktu w zamian.

Produkty prezentowane w sklepie są nowe, wolne od wad fabrycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Udzielone rabaty nie łączą się z promocjami, przecenami oraz wyprzedażami.

Do wartości zamówienia doliczane się koszty wysyłki, które ponosi Kupujący.

Informacja o całkowitej wartości zamówienia (która obejmuje cenę towaru i koszty jego dostarczenia) poza granicę Rzeczpospolitej Polskiej, zostanie każdorazowo podana mailowo po złożeniu zamówienia na stronie internetowej sklepu www.glamoursy.pl. Będą to całkowite koszty, które Kupujący zobligowany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami oraz kosztami dostarczenia towaru pod wskazany adres odbiorcy.

Kupujący ma prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia w ciągu dwóch dni roboczych bez podania przyczyny. Prosimy w tej sytuacji o informację na adres e-mail: kontakt@glamoursy.pl

Realizacja zamówienia:

Zawarcie umowy sprzedaży towaru następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia.  Cena towaru podana na stronie internetowej www.glamoursy.pl nie zawiera kosztów dostawy. 

Na etapie zamówienia Kupujący decyduje o sposobie dostarczenia towaru i akceptuje koszty wysyłki oraz czas dostawy.

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich.

Dane do przelewu: A&P Moccs Katarzyna Kapusta-Paziewska

ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174

02-972 Warszawa

MBank: 32 1140 2004 0000 3102 7554 4631

Zamówienia z opcją płatności – przedpłata, realizowane będą po zaksięgowaniu wpłaty na podane w.w. rachunek bankowy w ciągu 7-10  dni roboczych.

Przy zamówieniach z opcją przedpłaty czekamy na wpłatę do 7 dni po złożeniu zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy powstały z winy przewoźników.

Kupujący ma obowiązek sprawdzenia paczki w obecności kuriera, aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne paczki lub prób jej otwierania.

Jeśli paczka została naruszona należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

4) Reklamacje

Wszystkie produkty są nowe i objęte gwarancją producenta.

Regularna konserwacja Glamoursów jest podstawą utrzymania ich w dobrej kondycji. Wysokiej jakości skóry z wiekiem mogą być coraz piękniejsze, ale to zależy od użytkownika, który musi wiedzieć jak przygotować buty do eksploatacji i jak o nie dbać. Skóra jest materiałem delikatnym, który negatywnie reaguje w kontakcie z wilgocią, zmianami temperatury i warunkami atmosferycznymi dlatego też warto ją chronić. W przypadku złej pielęgnacji i niewłaściwego używania Glamoursów, producent nie ponosi odpowiedzialności za stan obuwia oraz nie uwzględnia reklamacji produktu. W przypadku długotrwałego użytkowania Glamoursów mogą wystąpić drobne niedoskonałości w skórze, integralności skóry, tworzywie syntetycznym. Takie lekkie zniszczenie nie powinno być uważane za wadę, lecz typowe zużycie naturalnego produktu. 

TRWAŁOŚĆ OBUWIA W ZNACZNYM STOPNIU ZALEŻY OD SPOSOBU JEGO UŻYTKOWANIA ORAZ WŁAŚCIWEJ PIELĘGNACJI!

Piękne, zadbane obuwie wzbudza zaufanie i szacunek. Buty mają duszę - odzwierciedlają charakter właściciela. 

W razie wystąpienia reklamacji prosimy o kontakt poprzez napisanie e-maila z przyczyna reklamacji, na adres kontakt@glamoursy.pl, następnie oceniamy reklamację i prosimy o nadesłanie produktu pod adres: A&P Moccs ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174, 02-972 Warszawa w kartonowym, zabezpieczonym opakowaniu z opisem zgłoszenia (prosimy o dołączenie dowodu zakupu). O rozpatrzeniu zgłoszenia Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

5) Odstąpienie od umowy / zwrot towaru

W terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez obowiązku podania przyczyny. Towar powinien być zwrócony wraz z dowodem zakupu: paragon lub faktura, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu.

Sklep zobowiązuje się niezwłocznie, od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy – równowartość zwracanych produktów bez kosztów przesyłki.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sprzedającego oraz wysyłanych za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu

Brak możliwości zwrotu obuwia, w przypadku kiedy zostało zrobione wg konkretnych specyfikacji klienta. (wybór innego typu skóry w cholewce, inne sznurowadła, inny spód)

zastosowanie będzie miał pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb


6) Wymiany

Sklep internetowy www.glamoursy.pl  umożliwia Klientowi wymianę zakupionego towaru, wymiana dotyczy obuwia, które nie było robione wg. specjalnych wytycznych klienta.

W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu zgodnego z zamówieniem towaru i odpowiadającego treści zawartej umowy (towar pełnowartościowy) stwierdzi, że chce wymienić towar - Klient ma prawo wymienić zakupiony towar na inny o tej samej wartości.

Prosimy o złożenie ponownego zamówienia na stronie internetowej: www.glamoursy.pl z informacją w polu "wiadomość": "wymiana". Koszty odesłania wymienianego towaru i dostawy kolejnego ponosi Kupujący.

7) Ochrona danych osobowych

Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

 

© 2018 A&P Moccs. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 


{