Regulamin sklepu internetowego

Glamoursy.pl

1) Informacje o przedsiębiorcy:

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie sklepu internetowego działającego pod adresem www.glamoursy.com.pl jest firma A&P Moccs z siedzibą w Warszawie ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174, wpisany do rejestru CEIDG z numerem NIP: 07981436107.

2) Założenia ogólne:

Zamówienia internetowe odbywają się zgodnie z poniższym regulaminem w myśl o ustawie praw konsumenta z dnia 25 grudnia 2014 r.

Prosimy o zapoznanie się z jego treścią, gdyż robiąc u nas zakupy, akceptujesz regulamin.

Adres pocztowy (dotyczy: zwrotów, wymian i reklamacji) A&P Moccs, ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174, 02-972 Warszawa.

Adres poczty elektronicznej: kontakt@moccs.com.pl

3) Zamówienia:

Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej: www.glamoursy.com.pl

Ceny w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Sprzedaż odbywa się w walucie polskiej PLN. W przypadku wysyłek zagranicznych akceptujemy walutę EURO. Do każdego zrealizowanego zamówienia Kupujący otrzymuje dokument potwierdzający zakupy w naszym sklepie internetowym.

Podanie adresu dostawy, numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.

Dane Kupującego powinny umożliwić Sprzedawcy należyte wykonanie obowiązków wynikających z umowy sprzedaży na odległość.

Jeśli nastąpi błąd ze strony Kupującego wszelkie koszty przewozu oraz inne uzasadnione koszty, które zostały poniesione przez Sprzedawcę przechodzą na Kupującego.

Prosimy o staranne i rzetelne wypełnienie formularza.

O realizacji zamówienia Klient jest informowany drogą mailową lub telefoniczną.

Zawartość strony internetowej: www.glamoursy.com.pl w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego, nie stanowi oferty. Zatem w przypadku, gdy towar jest niedostępny, niezwłocznie informujemy Klienta o tym fakcie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

W tej sytuacji proponujemy:

- anulowanie zamówienia,

- wybór innego produktu w zamian.

Produkty prezentowane w sklepie są nowe, wolne od wad fabrycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Udzielone rabaty nie łączą się z promocjami, przecenami oraz wyprzedażami.

Do wartości zamówienia doliczane się koszty wysyłki, które ponosi Kupujący.

Informacja o całkowitej wartości zamówienia (która obejmuje cenę towaru i koszty jego dostarczenia) poza granicę Rzeczpospolitej Polskiej, zostanie każdorazowo podana mailowo po złożeniu zamówienia na stronie internetowej sklepu www.glamoursy.com.pl. Będą to całkowite koszty, które Kupujący zobligowany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami oraz kosztami dostarczenia towaru pod wskazany adres odbiorcy.

Realizacja zamówienia:

Zawarcie umowy sprzedaży towaru następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia.  Cena towaru podana na stronie internetowej www.glamoursy.com.pl nie zawiera kosztów dostawy. 

Na etapie zamówienia Kupujący decyduje o sposobie dostarczenia towaru i akceptuje koszty wysyłki oraz czas dostawy.

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich.

Zamówienia z opcją płatności – przedpłata, realizowane będą po zaksięgowaniu wpłaty na podane w.w. rachunek bankowy w ciągu 1-2 dni roboczych.

Przy zamówieniach z opcją przedpłaty czekamy na wpłatę do 7 dni po złożeniu zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy powstały z winy przewoźników.

Kupujący ma obowiązek sprawdzenia paczki w obecności kuriera, aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne paczki lub prób jej otwierania.

Jeśli paczka została naruszona należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

4) Reklamacje

Wszystkie produkty są nowe i objęte gwarancją producenta.

Regularna konserwacja Glamoursów jest podstawą utrzymania ich w dobrej kondycji. Wysokiej jakości skóry z wiekiem mogą być coraz piękniejsze, ale to zależy od użytkownika, który musi wiedzieć jak przygotować buty do eksploatacji i jak o nie dbać. Skóra jest materiałem delikatnym, który negatywnie reaguje w kontakcie z wilgocią, zmianami temperatury i warunkami atmosferycznymi dlatego też warto ją chronić. W przypadku złej pielęgnacji i niewłaściwego używania Glamoursów, producent nie ponosi odpowiedzialności za stan obuwia oraz nie uwzględnia reklamacji produktu. W przypadku długotrwałego użytkowania Glamoursów mogą wystąpić drobne niedoskonałości w skórze, integralności skóry, tworzywie syntetycznym. Takie lekkie zniszczenie nie powinno być uważane za wadę, lecz typowe zużycie naturalnego produktu. 

TRWAŁOŚĆ OBUWIA W ZNACZNYM STOPNIU ZALEŻY OD SPOSOBU JEGO UŻYTKOWANIA ORAZ WŁAŚCIWEJ PIELĘGNACJI!

Piękne, zadbane obuwie wzbudza zaufanie i szacunek. Buty mają duszę - odzwierciedlają charakter właściciela. 

W razie wystąpienia reklamacji prosimy o nadesłanie produktu pod adres: A&P Moccs ul. Prymasa Augusta Hlonda 10H/174, 02-972 Warszawa w kartonowym, zabezpieczonym opakowaniu z opisem zgłoszenia (prosimy o dołączenie dowodu zakupu). O rozpatrzeniu zgłoszenia Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

5) Odstąpienie od umowy / zwrot towaru

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach sprzedaży towarów wytworzonych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie konsumenta.

pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

6) Wymiany

Sklep internetowy glamoursy.pl umożliwia Klientowi wymianę zakupionego towaru.

W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu zgodnego z zamówieniem towaru i odpowiadającego treści zawartej umowy (towar pełnowartościowy) stwierdzi, że chce wymienić towar - Klient ma prawo wymienić zakupiony towar na inny o tej samej wartości w ciągu 14 dni.

Prosimy o złożenie ponownego zamówienia na stronie internetowej: www.glamoursy.com.pl z informacją w polu "wiadomość": "wymiana". Koszty odesłania wymienianego towaru i dostawy kolejnego ponosi Kupujący.


{